Feil levering, for eksempel levering av defekte varer, feil antall, skadet eller defekt produkt, bør du umiddelbart kontakte kundeservice Vapor Sweden Distribution AB for påstandene. Klagen gjør deg til: info@e-ciggbolaget.se, , eller ring (+46) 920-407040.
Husk å oppgi navn, adresse, telefonnummer, eventuelt kundenummer og / eller ordrenummer og hva bør returneres slik at vi enklere han behandle din sak.
Når en retur er mottatt av oss vil vi gjøre en feil sjekk på varene for å utelukke mangelfullt vedlikehold eller feilaktig håndtering.
På defekte varer sender vi primært tilbake varene reparert og i tilfelle det ikke kan repareres, vil vi sende tilbake et nytt produkt.
Hvis det viser seg at det ikke er feil på varene kan kunden bli pålagt å betale returfrakt.
Når du kommer til å gjøre en retur følge de ovennevnte måten og sende etter avtale forsendelse til oss via vanlig post.
Retur sendes til følgende adresse.
Vapor Sweden Distribution AB
Att: Marie Dahlén
Nordkalottstaden 2
97254, Luleå
Husk å merke seg hvem forsendelsen kommer fra, slik at vi lettere kan håndtere saken.
Dere som kunde betaler frakt kostnaden ved en retur eller andre forsendelser som er sendt til oss.