Avkastning og Klager

Feil levering, for eksempel levering av defekte varer, feil antall, skadet eller defekt produkt, bør du umiddelbart kontakte kundeservice E-ciggbolaget AB  for påstandene. Klagen gjør deg til: info (a) e-ciggbolaget.se, , eller ring (+46) 0920-407077.

Husk å oppgi navn, adresse, telefonnummer, eventuelt kundenummer og / eller ordrenummer og hva bør returneres slik at vi enklere han behandle din sak.
Når en retur er mottatt av oss vil vi gjøre en feil sjekk på varene for å utelukke mangelfullt vedlikehold eller feilaktig håndtering.
På defekte varer sender vi primært tilbake varene reparert og i tilfelle det ikke kan repareres, vil vi sende tilbake et nytt produkt.

Hvis det viser seg at det ikke er feil på varene kan kunden bli pålagt å betale returfrakt.

Når du kommer til å gjøre en retur følge de ovennevnte måten og sende etter avtale forsendelse til oss via vanlig post.
Retur sendes til følgende adresse.

E-Ciggbolaget AB
Att: Tobias
BOX 196
97106, Luleå

Husk å merke seg hvem forsendelsen kommer fra, slik at vi lettere kan håndtere saken.
Dere som kunde betaler frakt kostnaden ved en retur eller andre forsendelser som er sendt til oss.