Avkastning og Klager

Feil levering, for eksempel levering av defekte varer, feil antall, skadet eller defekt produkt, bør du umiddelbart kontakte kundeservice Vapor Sweden Distribution AB  for påstandene. Klagen gjør deg til: info@e-ciggbolaget.se, , eller ring (+46) 920-407040.

Husk å oppgi navn, adresse, telefonnummer, eventuelt kundenummer og / eller ordrenummer og hva bør returneres slik at vi enklere han behandle din sak.
Når en retur er mottatt av oss vil vi gjøre en feil sjekk på varene for å utelukke mangelfullt vedlikehold eller feilaktig håndtering.
På defekte varer sender vi primært tilbake varene reparert og i tilfelle det ikke kan repareres, vil vi sende tilbake et nytt produkt.

Hvis det viser seg at det ikke er feil på varene kan kunden bli pålagt å betale returfrakt.

Når du kommer til å gjøre en retur følge de ovennevnte måten og sende etter avtale forsendelse til oss via vanlig post.
Retur sendes til følgende adresse.

Vapor Sweden Distribution AB
Att: Marie Dahlén
Nordkalottstaden 2
97254, Luleå

Husk å merke seg hvem forsendelsen kommer fra, slik at vi lettere kan håndtere saken.
Dere som kunde betaler frakt kostnaden ved en retur eller andre forsendelser som er sendt til oss.